Idejno rješenje i koncept
Ideja i koncept vizualnog identiteta Panonskog festivala knjige izvučena je iz ključnih asocijacija koje su povezane s Panonskim prirodnim i geografskim obilježjima, povijesti i kulturom, a to su panonsko more (bazen) koji obuhvaća veliki dio Hrvatske, Mađarske, Srbije, te manje dijelove Austrije, Rumunjske i Ukrajine, nepregledna prostranstva i velike rijeke (Mura, Drava, Sava, Dunav) s bogatom povijesti i kulturnom baštinom.
Cijeli idenitet je zapravo mapirano područje Panonskog bazena – sa značajnim urbanim središtima (Beč, Budimpešta, Bratislava, Zagreb, Osijek, Novi Sad, Beograd, Temišvar) – stiliziranog u obliku knjige.
Paleta boja je izabrana na temelju prirodnih i geografskih te povijesnih značajki (žuta – žitnica; zelena – šume, rijeke; crvena – arhitektura, opeka kao građevni materijal gotovo svih značajnijih građevina u Panonskoj nizini.
Cijeli vizualni identitet, koncept i promotivnu kampanju potpisuje Antonio Dolić i njegova kreativna agencija Restart iz Zagreba.